ISABELLA FEIZA ÅHLANDER

ÅKPÅSE

de börjar bli lagom irriterande att åkpåsen vi beställt och betalar för aldrig kommer. När vi beställde åkpåsen stod de att den fanns på lager. Men någon dag senare får jag ett mejl om att den inte finns, men att den ska komma in, dock visste dom inte när. Jag mejlade då tillbaka och frågade hur de hade tänkt att kompensera mig för detta.. Till svar fick jag att de inte alls tänkte kompensera mig för att jag får vänta på någonting helt i onödan. Hade jag vetat att åkpåsen inte fanns på laget hade jag beställt den någon annanstans.

Nu har de gått 20 dagar sedan jag beställde påsen men har inte ens fått någon information om när påsen kommer. tyvärr blir de nog sista gången jag beställer något ifrån jollyroom.

20131021-143927.jpg

20131021-144003.jpg

de här blev dessutom lite som ett svar på dina frågor Elin, tyvärr har jag alltså inte kunnat testa om den passar i vagnen ännu. Men de hoppas jag verkligen och tror inte att de ska vara några problem.

På tal om utslag, jag har precis börjat använda en fet kräm vid namn locobase. Den verkar fungera bra och går utmärkt att använda även dagtid. (Miniderm ska ju helst inte göra de, pga risken för köldskador) annars är mini derm en kanon kräm att använda kvälls/nattid!

Skapa en blogg på Vimedbarn.se du också, klicka här! Och du har väl inte missat topplistorna, klicka här!
Kommentarer

Lämna ett svar

Läs mer om hur vi behandlar personuppgifter i vår integritetspolicy.
  1. Elli

    Tror du kan kräva tillbaka pengarna. Kontaktade Konsumentverket när jag reklamerade ett par skor som jag efter två månader inte hade fått tillbaka. Har för mig att det var två veckor de hade på sig att laga/ge mig nya skor, annars fick jag enligt lag kräva pengarna tillbaka. Och säger man att man har kontaktat Konsumentverket så går det fort, för de vill inte ha med dem att göra ;P kika runt lite på Konsumentverkets hemsida (eller maila konsumentkontoret i Älvsjö) om vad som gäller i det här fallet :) <3

stats